Informacja dotycząca dofinansowania do usuwania azbestu
14 marca 2017
PRZYPOMINAMY !!!
Gmina Lyski w roku 2017 ponownie zamierza ubiegać się o dotację
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
na zadanie polegające na demontażu/zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest pochodzących z budynków będących własnością osób fizycznych.
Przedłużamy termin składania deklaracji do dnia 7 kwietnia 2017 r.
Właściciele zainteresowani udziałem w programie, mający zamiar usunąć azbest ze swoich budynków mieszkalnych lub gospodarczych w roku bieżącym (t.j. do dnia 30 września 2017 r.), proszeni są o złożenie do Urzędu Gminy Lyski pisemnej deklaracji udziału w programie
(deklaracja dostępna jest w zakładce ochrona środowiska/programy realizowane przez gminę)
Dodatkowe informacje w tej sprawie można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 4300051 wew.110 lub w Urzędzie Gminy Lyski, Referat Ochrony Środowiska, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Lokalowej biuro nr 10, I piętro)