Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
13 sierpnia 2020
Osoby, które maja problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinny skontaktowac się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:
tel.22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
- danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria I numer dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
- podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
- przedstawiła krótki opis problemu
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
- dokonuje wstepnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
- wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
- Inforlinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
- POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
- POT wydaje decyzję administracyjną.
- POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.