Gmina Lyski

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

 

Osoby, które maja problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinny skontaktowac się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

tel.22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl

 Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  •  danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria I numer dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • przedstawiła krótki opis problemu

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. dokonuje wstepnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
  2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

Następnie:

  1. Inforlinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
  3. POT wydaje decyzję administracyjną.
  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.