Kampania dla małych i średnich przedsiębiorców – zapowiedź kolejnej edycji
4 stycznia 2021
Kampania #bądźwidoczny zmierza ku końcowi. Jednak jej organizator - Agencja NPROFIT - zapowiada II edycję. Inicjatywa skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które ucierpiały na skutek pandemii.
W trakcie tegorocznej I edycji kampanii Agencja NPROFIT organizowała webinaria, które wprowadzały przedsiębiorców w tematykę pozycjonowania i reklamy internetowej. Na stronie internetowej Agencji publikowane były również poradniki dla wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji oraz chcących samodzielnie prowadzić działania z zakresu widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej.
NOWA EDYCJA
W 2021 roku Agencja NPROFIT ponownie będzie działać dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać swoją firmę i miejsca pracy. Z pewnością skutecznie zachęci ich do większej aktywności w Internecie. Do grona organizatorów dołączy również platforma Terdeals.com.
Cele kampanii #bądźwidoczny to:
-
przekazywanie w przystępny sposób wiedzy z zakresu pozycjonowania stron przedsiębiorcom i menadżerom,
-
upowszechnienie wiedzy z zakresu reklamy internetowej oraz planowania i zarządzania kampanią,
-
promowanie aktywności firm w przestrzeni internetowej.
Sytuacja wywołana Covid-19 wpłynęła nie tylko na pojedyncze firmy, ale i na całe branże. W trakcie kampanii pomożemy przedsiębiorcom zaistnieć na rynku internetowym. - wyjaśnia Kamil Rybicki, właściciel Agencji NPROFIT.
W trakcie II edycji kampanii #bądźwidoczny zaplanowano:
-
bezpłatne webinaria dla przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem w branży e-commerce lub zwiększeniem ruchu na stronie firmowej,
-
szkolenia stacjonarne (jeżeli sytuacja na to pozwoli),
-
dostęp do publikacji eksperckich,
-
bezpłatne audyty SEO dla firm uczestniczących w wydarzeniach, które pozwolą na zweryfikowanie aktualnego stanu strony i przygotowanie przez ekspertów NPROFIT listy zalecanych modyfikacji.
DODATKOWY PORADNIK DLA FIRM
W ramach zaplanowanych działań ukazały się trzy poradniki:
Agencja NPROFIT postanowiła dodatkowo przygotować specjalny poradnik „Analiza danych w kampaniach reklamowych dla e-commerce” skierowany do wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć działalność w branży e-commerce.
Fundamentem sukcesu kampanii w Internecie jest poprawny pomiar danych oraz późniejsza ich interpretacja, z czego nie każdy zdaje sobie sprawę. Wiąże się to z ryzykiem podjęcia błędnych decyzji już na początku działań. Błędów można jednak uniknąć. Czytelnicy poradnika opracowanego przez Beniamina Mrówczyńskiego, kierownika działu reklamy Agencji NPROFIT, zdobędą wiedzę z zakresu konfiguracji pomiaru danych, poprawnej ich interpretacji i właściwej optymalizacji kampanii.
Warto śledzić stronę https://nprofit.net/pl/badzwidoczny/, na której będą zamieszczane informacje dotyczące II edycji kampanii.